مقطع : کارشناسی
دانشگاه : دانشگاه پیام نورتهرانغرب
تاریخ دفاع : 1393/08/20
اساتید راهنما : دکتر میرزاحسن حسینی
اساتید مشاور : دکتر علی رستمی
اساتید داور : دکتر لاری سمنانی
مشاهده سایر پایان نامه های سیده فروزان جواهری شلمانی
درعصردانش محققان معتقدند توانایی سازمان ها درجهت به کارگیری دانش مشتریان به عنوان منبع بالقوه رقاتی شناخته میشود باتوجه به اینکه مدیریت حسابهای کلیدی با هدف ایجادروابط بلندمدت ودرک ترجیحات و سلایق مشتریان درراستای دستیابی به ارزش متقابل پایه و اساس اکثر سازمان را تشکیل میدهد اهمیت به کارگیری دانش مشتری به صورت بارزی متجلی میشود پژوهش حاضر باهدف کمک به سازمان ها برای درک سیستمی شناسایی عوامل سازانی موثربربه کارگیری دانش مشتری درمدیریت حسابهای کلیدی مشتریان درقالب مدل مفهومی پیشنهادی تاثیر دسته بندی پیشنهادی عوامل سازمانی دربه کارگیری دانش مشتری را تبیین مینماید استفاده ازروشهایی مانند سنجش همبستگی و مدلسازی ساختاری پیشنهاد می کند که عوامل سازمانی مشارکت مدیریت ارشد به کارگیری تیم رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری فناوری مدیریت ارتباط با مشتری همگی ازعوامل ارتقا دهنده به کارگیری دانش مشتری محسوب میشود که تحقق این مهم موجب افزایش ارزش هم ازمنظر مشتریان هم ازمنظر سازمان ها می گردد